Egy tehetséges koreai-amerikai kontratenor, Kangmin Justin Kim korunk legnagyobb barokk specialista énekesét, Cecilia Bartolit parodizálja. Minden a helyén van, az énekesnő jellegzetes hajdobálása, hangakrobatikáját kísérő jellegzetes mozdulatsora, mimikája. Ha Bartoli látja, remélhetőleg értékeli a minden tekintetben művészi paródiát.

Kangmin Justin Kim koreai-amerikai kontratenor Chicago észak-nyugati negyedében nőtt fel. Kitüntetéssel diplomázott a helyi zeneakadémián. Tanulmányai alatt Dame Kiri Te Kanawa, Dennis O'Neill, Thomas Quasthoff, Malcolm Martineau, Alfred Brendel és Masaaki Suzuki mesterkurzusain csiszolgatta a hangját.

A 2013-14-es szezont sikerszériával indította: megnyert egy nizzai énekversenyt, az innsbrucki nemzetközi énekversenyen is hatalmas sikert aratott, a MET operameghallgatásán közönségdíjas lett, és sikeresen debütált az oxfordi Holywell Music Roomban. Legutóbb Menelaosz szerepében mutatkozott be Francesco Cavalli Il rapimento d’Elena című barokk operában.

Bár alapvetően barokk specialista, már bebizonyította, hogy bármilyen műfajban hitelesen tud megszólalni. Humperdinck Jancsi és Juliska című meseoperájában ő alakította a boszorkány mezzoszoprán szerepét egy londoni bemutatón.

A srácról még hallani fogunk, ez nem kérdés. Nemsokára Idamante szerepében lép fel Mozart Idomeneo című operájában, Németországban.

Tehetségét látványosan bizonyítja Cecilia Bartoli-paródiája, akit egyébként példaképének tekint és végtelenül tisztel. A paródia az ő esetében a rajongás legőszintébb megnyilvánulása. Korunk legnagyobb barokkista énekes sztárja valószínűleg betegre röhögné magát a produkción, hiszen legendásan jó humorérzéke van. Kangmin Justin Kim kitűnő érzékkel választotta ki Bartoli egyik kedvenc áriáját. Az Agigata da due venti Vivaldi Griselda című operájából származik. 

Íme az eredeti.